Asfaltdagen

Vi har tre hovedtema på årets asfaltdag. Det er rekruttering, ny teknologi og klima. I tillegg får vi synspunkt på avvikling av sams vegadministrasjon og hvilke planer både fylkene og vegvesenet har for tiden etter 1. januar 2020.

Statssekretær Tommy Skjervold starter dagen og vil snakke om avvikling av sams vegadministrasjon, teknologi og klima. Samferdselssjef i Innlandet Fylkeskommune Aud Riseng, forteller hvordan de vil ivareta asfalt og vedlikehold fra 1. januar 2020. Påmeldingen er nå stengt, har du spørsmål ta kontakt med Norsk Asfaltforening på e-post post@norskasfaltforening.no

Les hele det spennende programmet ved å klikke på filen under

Det skjer store endringer i samferdselssektoren, med nye regioner og et nytt vegvesen. Hva vil det bety for oss? Og hva skjer i asfaltmiljøet i Norge – og våre naboland?

Klikk på den understrekte teksten for nedlasting av innleggene.

Miljø har vært et tema som har gått igjen på Asfaltdagen de siste årene, men skjer det noe i asfaltbransjen?

Klikk på linken som er understreket for å laste ned innlegget.

Asfaltdagen ble avholdt torsdag 26. janaur 2017 på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo. Klikk på linken som er understreket for å se på innleggene.

Asfaltdagen 2016 ble avholdt på Radisson Blu Scandinavia Hotel 21. januar 2016

Stedet var Radisson Blu, Scandinavia Hotel, Holbergsgate 30, Oslo
Torsdag 29. januar 2015.

Asfaltdagen 2014 ble arrangert  torsdag 30. januar 2014.
Sted: Radisson BLU Scandinavia Hotel, Holbergsgt. 30, Oslo