Asfaltdagen

Asfaltdagen arrangeres 20. januar 2022

Asfaltdagen_2022.jpg

Den tradisjonelle asfaltkonferansen på SAS hotellet er avlyst pga. Covid-19. Norsk Asfaltforening arrangerer et kortere webinar 21. januar 2021 istedet. Webinaret vil være gratis. Mer informasjon vil bli lagt ut på nettsiden vår i november og alle medlemmer av foreningen vil også få en e-post med informasjon om webinaret og påmelding til dette.

Asfaltdagen 2021 Web-01.jpg

Mads Wendel, innovasjonsstrateg hos Peab Asfalt SWEDEN, har et sterkt miljøengasjement hvor asfaltspørsmål er i fokus. Se opptak av innlegget hans som ble holdt under Asfaltdagen 2020.

asfalt-bilde.jpg

Det var tre hovedtema på Asfaltdagen 2020: Rekruttering, ny teknologi og klima. I tillegg var det innlegg om avvikling av sams vegadministrasjon og hvilke planer både fylkene og vegvesenet har for tiden etter 1. januar 2020.

De fleste inleggene kan leses ved å klikke på lenkene under:

Det skjer store endringer i samferdselssektoren, med nye regioner og et nytt vegvesen. Hva vil det bety for oss? Og hva skjer i asfaltmiljøet i Norge – og våre naboland?

Klikk på den understrekte teksten for nedlasting av innleggene.

Miljø har vært et tema som har gått igjen på Asfaltdagen de siste årene, men skjer det noe i asfaltbransjen?

Klikk på linken som er understreket for å laste ned innlegget.

Asfaltdagen ble avholdt torsdag 26. janaur 2017 på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo. Klikk på linken som er understreket for å se på innleggene.

Asfaltdagen 2016 ble avholdt på Radisson Blu Scandinavia Hotel 21. januar 2016

Stedet var Radisson Blu, Scandinavia Hotel, Holbergsgate 30, Oslo
Torsdag 29. januar 2015.

Asfaltdagen 2014 ble arrangert  torsdag 30. januar 2014.
Sted: Radisson BLU Scandinavia Hotel, Holbergsgt. 30, Oslo